پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250886
تربيت يافتگان مسجد، پيشگامان مبارزه با فساد هستند
تاریخ انتشار : 1400/05/30
نمایش : 1428
حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان گفت:کسانيکه در مسجد تربيت‌شده‌اند مي‌توانند پيش‌گام در تحقق عدالت و مبارزه با فساد داشته باشند.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور به مناسبت ۳۰ مرداد روز جهاني مساجد در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: ائمه مساجد و هيئت امناء بايد فضا و فرصتي را ايجاد کنند که مساجد محل رفت‌وآمد جوانان و نوجوانان باشد. اگر از کارگزاران مسجد رفتار بدي داشته باشد که کسي آزرده شود و مسجد را ترک کند، مسئول انحراف و کجي آن شخص خواهد بود.

وي افزود: مسجد محل تربيت ديني و الهي و حقوق شهروندي و ده‌ها مطلب ديگر جامعه است. انسان‌هاي مقاوم، درس مقاومت را در مسجد مي‌آموزند انسان‌هاي پاک دست و پاک‌دامني که مسئوليت‌هاي جامعه را بر عهده مي‌گيرند بايد در مساجد پرورش پيدا کنند.

وي بيان داشت: تربيت نيروهاي جهادي بايد در مساجد تربيت شوند. برخي مسئولين را امروز نگاه کنيد که اتفاقاً مشکلاتي هم دارند قطعاً مسجدي نيستند. کسانيکه در مسجد تربيت‌شده‌اند مي‌توانند پيش‌گام در تحقق عدالت و مبارزه با فساد داشته باشند.

وي اظهار داشت:در طول تاريخ و همين ۴۰ ساله تاريخ انقلاب نگاه کنيد شخصيت‌هاي بزرگي که براي دين و مملکت افتخار آفريدند همه اهل مسجد بودند. اخيراً مدافعان حرم و مدافعان حريم ملت، مسجدي هستند. دانشمندان هسته‌اي و موشکي و عرصه‌هاي ديگر همگي مسجدي هستند.

وي تصريح کرد: مسجد بايد مرکز خدمات اجتماعي در محل باشد و گرفتاري‌هاي محل با مساعي هم حل شود. برگرديد و مساجد را آباد کنيد. تا محله‌ها و شهرها و استان‌ها و کشور آباد شود. لازم است همه به مسجد برگردند و مساجد را از اين حالتي که هست خارج کنند.


 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html